Viva la Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne & Michael - WaarBenJij.nu Viva la Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne & Michael - WaarBenJij.nu

Viva la Bangkok

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne & Michael

29 Mei 2014 | Thailand, Bangkok

Howdy!

Daar zijn we dan. Denk ik tenminste..
Bangkok heeft ons nog niet zoveel vrije tijd gegund, dus dit verslag heeft even op zich laten wachten (sorry, echt!).
We hebben de afgelopen twee dagen een fietstour gedaan door verschillende wijken van Bangkok (super tof), de River Kwai gezien (ook heel gaaf) en veel in tuktuks gezeten (nog veel leuker). Overall heel tof en geslaagd, maar subtiel gezegd is Bangkok gewoon niet echt onze stad. Het is hier heet (major understatement), te druk en aiaii vies.
Morgen gaan we verder Thailand in, naar Khao Yai. Een national park waar we hopelijk veel mooie foto's kunnen maken. Als dat lukt, zullen we jullie die niet onthouden natuurlijk :-)

Tschuus!

• 29 Mei 2014 - 14:52

Pa Bra:

Hoi
    Geniet van de mooie dingen ! Wat jullie doen is echt uniek.
    Wat die viezigheid betreft; bereid je maar voor op Cambodja! Dat is nog een graadje erger (net als de mensen die allemaal wat van je willen). Op zich ook wel weer te begrijpen want jullie zijn nu de Westerlingen met het GROTE geld.......
    Ook ik kijk uit naar de foto's.
    Ik geloof niet dat we morgen over jullie heen vliegen maar we zullen effe zwaaien.
    Dikke kus, veel plezier in Khao Yai en dan op naar Cambodja ??
    Pa

• 29 Mei 2014 - 16:57

Mark:

Groetjes uit AVS en ik ben benieuwd naar de foto's!

• 29 Mei 2014 - 23:06

Anita En Ruud:

Hai,

Jeetje, jullie hebben al veel leuke dingen ondernomen, houd vol, het is geen Naaldwijk maar als je je laat opnemen in de sfeer geniet je des te meer....
    groet, Anita en Ruud

• 31 Mei 2014 - 12:57

Peter:

Hee lui,

Leuke foto's ben benieuwd naar jullie foto's uit de rimboe haha.
    Geen herhaling van the hangover in Bangkok dus.
    Haha t zal inderdaad lekker benauwd zijn ja. Wat dat betreft een echte Aziatische zomer.

Veel plezier en geniet ervan!